مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 17:102020-11-09اقتصادي

صندوق پژوهش و فناوری سکوی پرتابی برای فناوران و استارتاپ هاست


رییس پارک علم و فناوری گیلان صندوق پژوهش و فناوری گیلان را جایگاه و سکوی پرتابی برای فناوران و استارتاپ ها دانست و تصریح کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در سال گذشته تاسیس شده اما شرایط و اقدمات خوبی در راستای ماموریت ها تاکنون انجام داده است.

- ایسنا/گیلان رییس پارک علم و فناوری گیلان صندوق پژوهش و فناوری گیلان را جایگاه و سکوی پرتابی برای فناوران و استارتاپ ها دانست و تصریح کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در سال گذشته تاسیس شده اما شرایط و اقدمات خوبی در راستای ماموریت ها تاکنون انجام داده است.

علی باستی امروز در نشست خبری چهار میلیارد سرمایه گذاری خطرپذیر در گیلان با بیان اینکه گیلانی ها در حوزه فناوری  حائز رتبه خوبی هستند اظهار کرد: گیلانی ها در خرید آنلاین از دیجی کالا جز رتبه های برتر هستند.

وی صندوق پژوهش و فناوری گیلان را جایگاه و سکوی پرتابی برای فناوران و استارتاپ ها دانست و تصریح کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در سال گذشته تاسیس شده اما شرایط و اقدمات خوبی در راستای ماموریت ها تاکنون انجام داده است.

رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل گیلان در استارتاپ گفت: استفاده از ظرفیت منطقه آزاد انزلی، راه آهن و ارتباط با کشورهای دیگر برای ارتقای این مجموعه ها فرصت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری سکوی پرتابی برای فناوران و استارتاپ هاست

صندوق پژوهش و فناوری سکوی پرتابی برای فناوران و استارتاپ هاست